Jak to działa?

Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom IT nie ma konieczności ręcznego wprowadzania dokumentów – zamiast płacić niepotrzebnie za godziny pracy, dostajesz w cenie obsługi dostęp do dodatkowych modułów CRM w oprogramowaniu Comarch ERP Optima. Usprawniają one pracę i wewnątrzfirmowy przepływ dokumentów.

1

w swojej siedzibie Ty lub Twój pracownik generujecie dokumenty pracując na swoim komputerze

2

automatyczne księgowanie wystawianych przez Ciebie faktur i dokumentów na serwerze

3

dedykowana Twojej firmie księgowa sprawdza dokumenty z zapisem cyfrowym

4

W każdej chwili i z każdego miejsca na świecie posiadasz dostęp do Pulpitu Menadżera i widzisz dane oraz informacje o dokumentach w systemie

5

otrzymujesz z systemu Optima na swoją skrzynkę, e-mail z raportami i analizami w dowolnej ustalonej wcześniej konfiguracji (Analizy BI)

6

kurier odbiera dokumenty w formie papierowej z Twojego biura i dostarcza je do siedziby KMD

Nowoczesny system IT  łączący cyfrowo firmę klienta z naszym biurem, umożliwia digitalizację przepływu dokumentów, a klientowi dodatkowo usprawnia zarządzanie i organizację pracy wewnątrz firmy oraz kontrolę on-line w każdym momencie i z każdego miejsca na świecie.